A fogorvos által elkövetett 10 halálos infekciókontrollos hiba!

A fogorvos által elkövetett 10 halálos infekciókontrollos hiba!

A fogorvosi látogatás félelmetes lehet azon páciensek számára, akik nincsenek kellően felvilágosítva a fertőző betegségeik kezelési körülményeit illetően.

A fogorvosok számára ijesztő lehet, hogy amúgy egy teljesen ártatlannak tetsző páciens potenciális hordozója lehet a Hepatitis B vagy AIDS halálos betegségnek.

Az a páciens, aki a kezelés után vérrel szennyezheti be a kezelőhelyiséget a kezelés végeztével, fertőzésnek teheti ki a fogorvost és a következő pácienst is. Az elővigyázatossági intézkedések segítséget nyújthatnak, de vajon önök közül - kedves fogorvosok - hányan szegik meg időnként a szabályokat?

TÖLTSE KI AZ ŰRLAPOT

Még ha meg is van győződve arról, hogy ez nem jellemző önre, olvasson tovább, hogy lássa, ténytleg nem követ-e
el figyelmetlenségből egyet sem ebből a 10 halálos infekciókontrollos hibából.

Brosúra letöltése:

Újévi adakozás

Közeleg az év legszebb és mindenki által várva-várt időszaka. Ebben az évben is gondolunk azokra akinek nem adatott meg az otthon melege.

Interjú: Hogyan harcoljunk sikeresen a COVID 19 ellen a rendelőben-németországi tapasztalatok (angol nyelvű)

Dr Markus Tröltzsch tapasztalatai a németországi fogászati magánklinikáról, mely a pandémia egész ideje alatt működött.

Dürr Dental amalgám-szeparátorok megfelelnek az új szabályozási elveknek

A Dürr Dental az amalgám ártalmatlanítására vonatkozó elvekkel is előállt. A szeparáció után az amalgám automatikusan egy gyűjtőtartályba kerül. A tartályt csak akkor szükséges cserélni, amikor az eléri a maximális töltöttséget.