Hívjon minket:
+36-06 1 796 03 94‬
Fontos információ vásárlóinknak!

Tájékozatás!

A rendkívüli állapot ideje alatt a Dental Medical nyitva tart, de korlátozott kapacitással fog működni. Tisztában vagyunk a rendelők ellátásában betöltött szerepünkkel ezekben a nehéz időkben is.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az infekciókontrollal kapcsolatos termékek beszerzésében nehézségeink adódtak és ezek óráról-órára változnak. Egyes EU-s államok megtiltják a kesztyűk, maszkok és fertőtlenítőszerek exportját. Sajnálatos módon ezen eszközeink pontosan ezekből az országokból érkeznek: Euronda- Olaszország, Duerr-Németország, OCC-Svájc, Unigloves-Németország,  Akzenta-Svájc, Ecolab- Svájc. Ezen termékek készletei kimerülőben vannak és megértésüket kérjük, ha az elérhető darabszám korlátozásra kerül, célunk, hogy a vásárlóinkat minél nagyobb számban ellássuk. Az áru kiszállítását minden  módon megpróbáljuk biztosítani és folyamatos ellátásra törekszünk. Továbbá minden beszállítónktól áremelésről kaptunk értesítést, aminek az alkohol fogyása és a megemelkedett költségek állnak a hátterében a megnövekedett gyártási kapacitás miatt.

Minden kérdéssel és információkkal kapcsolatban kereshetnek minket telefonon a  06 1 796 03 94.

Tisztelettel az Ön,

Dental Medical

A fogorvos által elkövetett 10 halálos infekciókontrollos hiba! A fogorvos által elkövetett 10 halálos infekciókontrollos hiba!
Még ha meg is van győződve arról, hogy ez nem jellemző önre, olvasson tovább, hogy lássa, ténytleg nem követ-e el figyelmetlenségből egyet sem ebből a 10 halálos infekciókontrollos hibából.
Részletek
Gondolkodott már azon, mi a legjobb ülő pozíció? Gondolkodott már azon, mi a legjobb ülő pozíció?
Az OK szék ösztönösen válaszol a test természetes mozgásaira. Lehetővé teszi a teljes szabadságot, mivel sokféle testtartási beállítással rendelkezik. Az OK alkalmas az aktív és kényelmes ülésre minden pozícióban, ösztönösen követi a test mozgásait a felvett testtartásokban. A háttámla egyedi kiképzése tökéletes támaszt nyúlt a különféle ülőpozíciókban anélkül, hogy korlátozná a test mozgásait. Tökéletes dizájn, amely lehetővé teszi Önnek, hogy szabadon és természetes módon élhessen anélkül, hogy korlátozva lenne a veleszületett  mozgásigényében.