FAQ - Hogyan kezdje el

Címlap > Hogyan kezdje el

1. Hogyan és mikor léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunkat minden munkanapon 8:00-16:00 hívhatja. Ebben az időszakban rendelését telefonon is leadhatja, bejelentheti az átvétellel kapcsolatos problémákat, és megoldhatja bármelyik, a vásárlással kapcsolatos egyébb problémáját, egyéb felmerülő kérdéseit. A hívható telefonszám 06 1 796 03 94. Kapcsolatba léphet velünk e-mailen keresztül info@dental-medical.huvagy használja a honlapunkon található élő chatet (live chat).

2. Van-e segítségük a web áruház használatához?

Igen, egy rövid film ahol ismertetjük a regisztráció, a termékválasztás, a termék kosárba tételét és a megrendelés folyamatát.

3. Hogyan regisztáljak?

A regisztráció folyamatát kezdje a “Bejelentkezés” gombra kattintva, melyet a vásárláskor, a megrendelés elküldése előtt is megtehet. Regisztrációnál meg kell adnia e-mail címét, ahova a regisztráció visszaigazolásáról szóló linket küldjük, és amelyen értesíteni fogjuk megrendelésének állapotáról.

4. Miért regisztráljak?

Internetes oldalunk regisztált felhasználójaként az Ön adatai automatikusan beolvasódnak, így nem kell ismét beírnia. Ugyanakkor a SAJÁT FIÓKOM menüpontban figyelemmel kísérheti megrendeléseinek állapotát, azok gyakoriságát, jelszót cserélhet és megváltoztathatja a számlázási és szállítási adatait. Regisztráláskor feliratkozhat hírlevelünkre, melyből aktuális akciókról értesülhet.

5. Hogyan válasszam ki a fizetés és a kézbesítés módját?

A fizetés módját a megrendelés harmadik lépésében választhatja ki, mindegyik lehetőségről itt olvashat röviden: itt. Ami a kézbesítést illeti, Magyarország egész területén a kézbesítést kizárólag a GLS végezzük, 48 órás határidővel.

6. Küldenek-e árut Magyarország kívül is?

Igen, kiszállítunk Magyarország területén kívül is, de a szállítmányozás, a vámolás, a kézbesítés és fizetés országonként különbözik. Bővebb információért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

7. Hogyan találjam meg a kívánt terméket?

A termékre többféleképpen kereshet rá. Érdeklődési terület szerint (fogászat vagy fogtechnika), gyártó szerint (abban az esetben ha ismeri a keresett termék gyártóját), vagy egyszerűen írja be a kért termék nevének részletét vagy teljes elnevezését a keresőmezőbe.

8. Hogyan rendeljem meg a terméket?

Ha kiválasztotta a terméket, és megtalálta a megfelelő csomagolást is, írja be a kívánt mennyiséget, és nyomja meg a KOSÁRBA gombot. Ezt a folyamatot annyiszor ismételje meg, ahány különböző terméket szeretne megrendelni. A termékek kosárba helyezését követően a honlap jobb felső sarkában lévő KOSÁR gombot nyomja meg. A megnyíló oldalon elvégezhezheti a szükséges mennyiségi változtatásokat, illetve a nem kívánt termékeket törölheti a megrendelési listáról. E lépés után a TOVÁBB gombra kattintva válassza ki a fizetési és kézbesítési módot. Amennyiben megoldhatatlan probléma lép fel, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkoz.

9. Hogyan tegyem a terméket a kosárba?

Ha megtalálta a megfelelő terméket, kattintson a KOSÁRBA gombra. Ha le szeretné ellenőrizni kosara tartalmát, kattintson a honlap jobb felső sarkában található KOSÁR gombra.

10. Hogyan használjam a VÁSÁROLT TÉTELEK listáját?

Azokat a termékeket amelyeket nálunk akár online, akár értékesítőn keresztül már vásárolt, megtalálja a SAJÁT FIÓK – MEGRENDELÉSEIM alatt. Innen a korábbi megrendelését megismételheti, vagy válasszon a már tőlünk vásárolt termékekből, és tegye a KOSÁR-ba.

11. Az online árak megegyeznek a telefonon keresztül megrendelt árakkal?

Az online árak különbözhetnek azoktól az áraktól, amelyet az értékesítőnk telefonon keresztül Önnel közöl, és be vannak állítva az egyéni automatizált megrendelési folyamathoz. Árengedmények és bónuszok kizárólag az online megrendelésre érvényesek.