Visszáru-Reklamáció

Címlap > Visszáru-Reklamáció

A terméket 30 napon belül van lehetősége visszaküldeni!

Ha a megrendelt termékek közül Önnek valamelyik nem felel meg, visszaküldheti azt, másikra cserélheti, vagy az egész megrendelést lemondhatja (okmeghatározás nélkül, e-meil, fax vagy postai úton). Az egyetlen feltétel az, hogy a termék gyári csomagolású, illetve nem használt állapotú legyen.

A visszáruzásra két lehetősége van:

  • A GLS Magyarország futárszolgálathoz fordulhat és megbeszélheti a visszaküldendő csomag átvételének időpontját. A futár a megadott időpontban felveszi a csomagot és visszaküldi azt a mi címünkre. A futárszolgálat elérhetőségei GLS itt találhatók: https://gls-group.eu/HU/hu/home.
  • A csomagot Ön is feladhatja vagy másik futárszolgálattal is visszaküldheti.

A csomag a DentalMedical-hoz történő visszaszállítási költségei a vásárlót terhelik.

A csomag szállítási költségeiről érdeklődjön a postán és másik csomagszállító vállalatnál, majd válassza az Önnek legmegfelelőbbet.

Ha rossz terméket küldtünk, ha a szállítás közben a termék megsérült, vagy ha a termék gyártási hibás, a visszaszállítás költségeit mi álljuk. Ha a termék a szállítás közben sérült meg, a termék átvételekor erről jegyzőkönyvet kell készíteni. A szükséges űrlapot a futártól fogja megkapni.

Amennyiben a terméket a mi hibánkból küldi vissza (pl. téves színt küldtünk), a postaköltséget visszatérítjük önnek. Ezeket a termékeket ki fogjuk cserélni, vagy visszatérítjük az árát. Bővebb információért forduljon: info@dental-medical.hu.

A termék visszaküldésének menete:
A terméket az eredeti csomagolásban küldje vissza. Töltse ki a szükséges űrlapot (innen töltheti le itt), és csatolja a csomaghoz. Érdeklődjön, melyik a legelőnyösebb csomagszállító vállalat, és ügyeljen arra, hogy a csomag megfelelően le legyen zárva.

A csomagot a következő címre küldje:

Back Bernát utca. 8
6791 Szeged
Hungary

Válasszon a két felkínált lehetőség közül:

  • A termék teljes árának visszatérítése
  • Más termékre való csere

Választását jelölje meg a visszatérítéshez szükséges űrlapunkon. Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal 06 1 796 03 94.

Ha a reklamáció a gyártót érinti (gyártási hiba), a terméket visszaküldjük a gyártónak. A visszajelzést követően értesítjük Önt arról, hogy a gyártó a reklamációt megalapozottnak tekinti-e. Ebben az esetben Ön választhat a termék cseréje, vagy a DentalMedical jóváírása között.

A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSEKOR VEGYE FIGYELEMBE A KÖVETKEZŐKET:

Ha hibás terméket kapott, egyszerűen értesítsen minket!

A szavatosság feltételei gyártótól függően különbözőek, és általában fel vannak tüntetve a termékkel kapott jótállási lapon.

A gyártók termékeikre általában 1 év szavatosságot adnak, némelyikük akár 3 évet is. Tehát, ha a termék használata során bármilyen nehézsége adódna, vegye figyelembe a jótállást. A jótállási időn belül meghibásodott gépek visszaküldésének díja a vásárlót terheli, azonban minden további felmerülő költséget, valamint a javított gép a vásárlóhoz történő visszajuttatását cégünk (a Dental Medical) fedezi

Ha lehetséges, írja le a problémákat és csatoljon egy fotót a sérült termékről. A termékkel kapcsolatos problémát kivizsgáljuk, és értesítjük Önt arról, van-e értelme a termék visszaküldésének. Ha nem vagyunk biztosak a sérülés típusát illetően, kapcsolatba lépünk a gyártóval és szakvéleményt fogunk kérni. Ez az eljárás lehetővé teszi, hogy Ön pénzt és idegeskedést takarítson meg és ne küldjön vissza olyan sérült terméket, amelyre nem érvényes a jótállás.

Ha biztos abban,hogy a termék hibás, küldje vissza azt a szükséges űrlappal és mi továbbítjuk a gyártónak.

Ezt követően meg kell várnunk a gyártó válaszát. A válaszidő magától a gyártótól függ. A gyártó jelenteni fogja ha a hiba garanciális, és megoldási lehetőségeket fog felkínálni. Amennyiben lehetséges, a gyártó a hibás terméket meg fogja javítani. Ha ez nem lehetséges, a terméket kicseréli. Ha a kívánt termék többé nincs a gyártó portfóliójában, úgy egy újabb modellt kínál fel Önnek. Ha a gyártó nem tarja jogosnak az Ön panaszát (pl. ha a hiba a helytelen használat következtében keletkezett), a hibás terméket egyszerűen visszaküldeni Önnek. Egyes esetekben a gyártó bizonyos feltételek mellett cserét ajánl fel. Ilyen esetekben értesíteni fogja Önt a további eljárásról.

Amint megkapjuk a gyártótól a csereterméket, azt bérmentesen juttatjuk el az Ön címére.

Ügyfélszolgálatunk mindig örömmel fog Önnek segíteni. Elérhetőségeinket és a munkaidőt itt találhatja: itt

REKLAMÁCIÓS ŰRLAP & INFORMÁCIÓK